Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ UCC, ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
TO ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗΣΩΡΡΑ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
...//...
''Άρα ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΕ Η ΤτΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ, ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΝ, ΕΙΤΕ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ 'Η ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ ΠΛΗΡΩΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΡΑΞΕ.''
Ως τέτοια λοιπόν υπέχει αυξημένη ευθύνη, ενώ υποχρεούται να χειρίζεται τις υποθέσεις, οι οποίες άπτονται των αρμοδιοτήτων της με την δέουσα επιμέλεια.
Πρώτιστη δε ευθύνη της είναι η διασφάλιση της ασφάλειας των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών και της νομιμότητος, εγκυρότητος και ισχύος των μέσων πληρωμής.
ΣΙΩΠΗΡΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΜΙΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ, ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ, ΚΑΘ’ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΕΙ ΤΙΣ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ, ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΤτΕ ΚΑΙ ΑΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΟΠΙΜΑ ΚΑΙ ΑΤΥΠΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ΚΟΛΑΣΙΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.
Άλλωστε είναι γνωστό τοις πάσιν ότι, κατά το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, αλλά και κατά την συναλλακτική πρακτική των τραπεζικών και δημοσίων συναλλαγών ότι, σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι το κομιζόμενο αξιόγραφο ή/και το κατατεθέν ποσό σε ρευστό χρήμα, είναι πλαστό, νοθευμένο ή κλαπέν, τα πιστωτικά ιδρύματα και το Δημόσιο, ΟΦΕΙΛΟΥΝ αιτιολογημένα, εντός πενθημέρου, ν' απορρίψουν το παρά τω νόμω κατατεθέν εις αυτά χρηματοοικονομικό εργαλείο, μέσο πληρωμής, ήτοι εν προκειμένω, την επιταγή - συναλλαγματική ή τα μετρητά, καθώς και να κινήσουν πάραυτα ποινική δίωξη κατά του κομιστή κλεμμένης, πλαστής ή ακάλυπτης επιταγής (αρ. 208 & 386 Π.Κ.).
Η Τράπεζα, ή άλλο κατά νόμο υπόχρεο πρόσωπο, όπως εν προκειμένω η ΤτΕ και το Δημόσιο, δια της περιελεύσεως εις αυτήν της προτάσεως χρηματοδότησης και της εντολής πληρωμής, ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ, ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ Η ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΤΟΛΕΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΔΥΝΑΤΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΤΙ Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ, ΑΝΤΙΚΡΟΥΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΟΜΟΥ.
Διά την απόρριψη δε αυτή, οι παραλήπτες (Τράπεζα, Δημόσιο ή άλλο) ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ, ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΤΟΝ ΕΝΤΟΛΕΑ ΤΗΣ. (βλ. Γενικούς Όρους Συναλλαγών των πιστωτικών ιδρυμάτων, ιδία δε των γενικών όρων συναλλαγής που επιβλήθηκαν από την ίδια την ΤτΕ).
ΟΜΩΣ ΟΥΔΕΙΣ, ΟΥΔΕΠΟΤΕ, ΚΑΙ ΚΑΘ' ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ, ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ 'Η ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΩΣ ΑΝΩ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΕΝ ΑΣΚΗΣΕ ΟΥΔΕΝ ΕΚ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ, ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΟΥΣ, ΠΟΛΥ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥ.
ΕΛΕΓΧΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ.
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΕΡΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΤΡΙΤΩΝ
Οι Τράπεζες, ακολουθούν συγκεκριμένα πρωτόκολλα ελέγχου και αιτιολογημένης απόρριψης, εάν και εφόσον έλθει εις γνώση τους οποιοδήποτε χρηματοοικονομικό εργαλείο προς είσπραξη - πληρωμή. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο φάκελλος με όλα τα σχετικά ως προς τα οικονομικά εργαλεία - Διεθνείς Συναλλαγματικές - Χρεόγραφα «IBOE», περιουσιακά στοιχεία που είναι υπό την απόλυτη διαχείριση εμού του Αρτέμη Σώρρα, τυγχάνει, να παραδίδεται, τυπικά ή άτυπα, από τον παραλήπτη σε μη εξουσιοδοτημένα, ή μη νομίμως συνδεδεμένα τρίτα μέρη, οι οποίοι καλούνται να προβούν σε επεξεργασία και να γνωματεύσουν επί της νομιμότητας, γνησιότητας, εγκυρότητας, αξίας και ισχύος των υπό συζήτηση εργαλείων.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι για την οποιαδήποτε ορθή διαμόρφωση γνώμης για περιουσία τρίτου ατόμου υποχρεωτικώς θα πρέπει:
• όλα τα συμπεράσματα να βασίζονται στη «ΛΟΓΙΚΗ»,
• τα εμπλεκόμενα μέλη να έχουν βαθιά γνώση των «ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ»
• να παρέχονται «ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ» για οποιαδήποτε σχόλια ή στοιχεία θα επικαλεστούν,
• τυχόν δηλώσεις δεν γίνεται να οδηγούν σε «ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ - ΠΡΟΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ».
• όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, ανά πάσα στιγμή να είναι σε θέση να «ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΕΣ» οι οποίες προκύπτουν από τις δικές τους πράξεις και ενέργειες.
Είναι επίσης απαραίτητο να διευκρινιστεί, ότι τα οποιαδήποτε σημειώματα και έγγραφα που μεταφέρονται σε σχέση με τα χρεόγραφα αυτά, δεν θα πρέπει να δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις, διφορούμενες έννοιες και οποιεσδήποτε γκρίζες ζώνες, μέσω των οποίων στοιχείων μπορούν να βλάψουν ακουσίως ή εκουσίως, τόσο το ίδιο το περιουσιακό στοιχείο, όσο και το όνομα του ιδιοκτήτη ή/ και δικαιούχου ή/ και διαχειριστή ή/ και κομιστή.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ, ΤΑ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ, αφού τους γνωστοποιηθεί η ύπαρξη κατάθεσης των εργαλείων προς είσπραξη- ενεχυρίαση ή άλλο, είτε αυτοί είναι:-
α) Οι εκδότες/ διαχειριστές/ δικαιούχοι/ κομιστές, των Χρηματοοικονομικών εργαλείων, είτε αυτοί είναι
β) Τραπεζικοί υπάλληλοι και Μέτοχοι Τραπεζών, ή/ και οι
γ) Δημόσιοι λειτουργοί σε όλες τις θέσεις, Πρόεδρος, Πρωθυπουργός, Υπουργοί, Βουλευτές, Προϊστάμενοι υπηρεσιών και λειτουργοί που τώρα ανέλαβαν μέσω των Ανεξάρτητων Αρχών - Εταιρειών, καθώς και οι σύμβουλοι αυτών, και/ ή
δ) Δικαστές /Εισαγγελείς/ Ανακριτές/ Δικηγόροι, ή/ και οι
ε) Υπάλληλοι σε Δημόσια και Κρατική Ασφάλεια καθώς και μυστικές υπηρεσίες, ή/ και οι
στ) σύμβουλοι, εξωτερικοί και εσωτερικοί καθώς και οι
ζ) Ιδιοκτήτες ΜΜΕ, Πρόεδροι, Διευθύνοντες Σύμβουλοι, Αρχισυντάκτες, Δημοσιογράφοι και οι αυτοκαλούμενοι ως «Ερευνητές»,
ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΦΕΡΟΥΝ ΙΣΟΒΑΡΕΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ, ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΚΟΥΣΙΩΣ (ΣΚΟΠΙΜΩΣ) 'Η ΑΚΟΥΣΙΩΣ (ΑΘΕΛΑ), ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΥΛΙΚΗ 'Η/ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ, ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.
ΟΠΟΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΓΧΩΡΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΧΕΓΓΥΑ.
• Ο Εκδότης Πιστωτής, ο Οφειλέτης, ο Παραλήπτης Δικαιούχος, ή και πληρεξούσιος αυτών. Ήτοι, ο έχων έννομο συμφέρον.
• Ο έλεγχος από τρίτους, οι οποίοι ενεργούν εξ ονόματος των ανωτέρω, θα πρέπει να γίνεται δι' ειδικού πληρεξουσίου που ειδικώς τους ανατίθεται λόγω συγκεκριμένης αρμοδιότητας και θα πρέπει ν' αναφέρει τον τίτλο: «Άδεια - Εντολή Επαλήθευσης - Ελέγχου». Αυτή υποχρεωτικώς προσυπογράφεται από τον φέροντα την ευθύνη της πράξης αυτού. Άρα, π.χ. εάν η τράπεζα θα ελέγξει εξ ονόματος της Κυβέρνησης, θα πρέπει να υπάρχει σαφής γραπτή εντολή. Το ίδιο εάν ιδιώτης καλείται να το πράξει.
• Ο υπεύθυνος για τον έλεγχο, θα πρέπει να τηρήσει τα πρωτόκολλα ελέγχου και αυτό θα πρέπει ν' αποδεικνύεται.
• Τον έλεγχο υπογράφουν με τους κωδικούς αναγνώρισης τους, Δύο (2) άτομα. Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας, συν το υπεύθυνο άτομο που έκανε τον έλεγχο.
• Η έκθεση συνοδεύεται με σειρά αποδεικτικών. Αυτά θα πρέπει να περιέχουν τα ακόλουθα μετά των αποδείξεών αυτών:
a. Έγγραφο - Εντολή Δικαιώματος ελέγχου από τον έχοντα το δικαίωμα
b. Στοιχεία του Εντολέα και απόδειξη του εννόμου συμφέροντός σε σχέση με το χρηματοοικονομικό εργαλείο.
c. Ιστορικό έκδοσης, δικαιολογητικά και αποδείξεις
d. Ιστορικό Ιδιοκτησιακό
e. Ιστορικό Νομικών ενεργειών
f. Αποδείξεις γνωστοποίησης στον Οφειλέτη περί της οφειλής g. Αποτύπωμα της οθόνης στο UCC
h. Νόμος που συνοδεύει την έκδοση και ισχύ των Συναλλαγματικών
i. Νόμος που συνοδεύει την επικύρωση, ανάρτηση, μη απόρριψη
j. Νόμος ν. 3691/05.08.2008, περί Ξεπλύματος μαύρου χρήματος και χρηματοδότηση της τρομοκρατίας
ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΕΚΔΟΣΕΩΣ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΣ ΣΤΟ UCC-1 ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ
Το UCC είναι το θεμέλιο του νόμου «FEDERAL RESERVE ACT, 1913» και αποτελεί τη ραχοκοκαλιά του Αμερικανικού Χρηματοπιστωτικού Συστήματος από την έναρξη της εφαρμογής του.
Ο αναγνωρισμένος «Ομοιόμορφος (Ενοποιημένος) Εμπορικός Κώδικας», στ' αγγλικά «Unilateral Commercial Code - U.C.C.», αφορά τις εμπορικές συναλλαγές και παρέχει ένα ενιαίο-ομοιόμορφο, απλοποιημένο, αποσαφηνισμένο, εκσυγχρονισμένο και εύκολα διαθέσιμο σύνολο κανόνων, που επισημοποιήθηκε από το 1952, για τη διεξαγωγή με ασφάλεια των εμπορικών συναλλαγών μεταξύ Πολιτειών των Η.Π.Α., διαφόρων Χωρών και Ατόμων - Μονάδων (Νομικών ή Φυσικών προσώπων), ούτως ώστε ν’ ανταποκρίνονται στις σύγχρονες επιχειρηματικές συνθήκες και ανάγκες.
Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ UCC, ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
• Υπό αυτήν του την ιδιότητα, το UCC, είναι μία πλατφόρμα συναλλαγών ισότιμη με ΚΕΝΤΡΙΚΗ τράπεζα και η «Δήλωση χρέωσης - χρηματοδότησης», αναρτημένη στην οθόνη του UCC, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΙΣΑΞΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΠΑΡ’ ΟΥΔΕΝΟΣ. (https://en.wikipedia.org/wiki/Uniform_Commercial_Code https://fortress.wa.gov/dol/ucc , https://www.law.cornell.edu/ucc ).
• Επιπροσθέτως, εάν ακολουθηθούν οι ορθές και νόμιμες διαδικασίες, οι αποδείξεις από την οθόνη του UCC, ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΙΣΑΞΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, που αφού πληρούνται ορισμένα δεδομένα που αναλύονται κατωτέρω, μπορούν να καταστούν ΑΝΕΚΚΛΗΤΕΣ - ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΕΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΧΩΡΑΕΙ.
Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΗ ΑΞΙΩΣΗ ΣΤΟ UCC, ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ (ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ), ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ - ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΡΧΕΙΟ
Η καταχωρηθείσα τιμολογημένη αξίωση του Εκδότου εξασφαλισμένου Πιστωτή, συνεπικουρείται και υποστηρίζεται και από τον εφαρμοστέο εμπορικό νόμο της πολιτείας της Ουάσινγκτον.
Το δια νομίμου τρόπου κατατεθέν - αναρτημένο έγγραφο στο UCC, αναγνωρίζεται ως ΝΟΜΙΜΟ ΝΟΜΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΚΔΟΤΗΣ – ΠΙΣΤΩΤΗΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ.
Όπως κατωτέρω λεπτομερώς αναλύεται, ΟΥΔΕΙΣ ΔΥΝΑΤΑΙ Ν’ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ.
Το Αρχείο αυτό ΟΥΔΕΠΟΤΕ απορρίφθηκε και εξακολουθεί να παραμένει στην οθόνη του UCC αναρτημένο ως Δημόσιο - Νόμιμο έγγραφο, αυτό αποτελεί εξασφαλισμένη οφειλή, με κεκτημένο συμφέρον.
Η καταχωρημένη ανάρτηση στο UCC, που αφορά την καταχωρηθείσα τιμολογημένη οφειλή του Αμερικάνικου Δημοσίου, υπό τη μορφή Διεθνών Συναλλαγματικών, αποτελεί σήμερα κατοχυρωμένο αδιαμφισβήτητο και αδιαφιλονίκητο συμφέρον του σημερινού δικαιούχου, δηλαδή εμού του Αρτέμη Σώρρα.
Η ΤτΕ παρανόμως και με δόλιο τρόπο παρέλειψε και απέκρυψε από την Ελληνική Κυβέρνηση αλλά και το Δικαστικό Σώμα να παρουσιάσει στην Δήθεν Σοβαρή της έρευνα ότι οι Προσφερθείσες Συναλλαγματικές, α) είναι αναρτημένες στο UCC και β) επίσης παρέλειψε και απέκρυψε, ν' αναφέρει την ισχύ αυτών των ΜΟΝΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ που αποτελούν ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ και που δεν αμφισβητούνται.
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ UCC ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΨΕΥΔΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟ UCC
Όταν πρόκειται δια την υγεία και την ανάπτυξη της σύγχρονης παγκόσμιας οικονομίας το εμπορικό Δίκαιο προσαρμόζεται για την αντιμετώπιση της προστασίας της ιδιοκτησίας και της δόλιας διεκδίκησης της από τρίτους.
Σύμφωνα με τον «Ομοιόμορφο (Ενοποιημένο) Κώδικα» και τις υποχρεώσεις του U.C.C., το γραφείο της Γραμματείας της Πολιτείας όπου γίνεται η καταχώρηση, περιορίζεται στο ρόλο του, ως γραφείου αρχειοθέτησης για αυτά τα Δημόσια Αρχεία. Όμως, μία σειρά από νόμους και κανόνες ορίζουν τους περιορισμούς για την ανάρτηση ψευδών στοιχείων στο UCC.
Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, το Άρθρο 9 του «Ενιαίου Εμπορικού Κώδικα» και ειδικά με αναφορά ως «MUCC- Secured Transactions», βοηθά αποτελεσματικά στην εξασφάλιση και δίνει το δικαίωμα στον Γραμματέα και στον Φερόμενο Οφειλέτη, ν' απορρίψει αιτιολογημένα ή/και να θέσει ένσταση πριν, ή/ και κατά την ώρα ή/ και μετά την εκχώρηση της οφειλής.
Σύμφωνα δε με το άρθρο 58/ 2014, υποχρεούται ο υπάλληλος αρχειοθέτησης, να ειδοποιήσει τον Οφειλέτη για την οφειλή που καταχωρείται ή είναι ήδη καταχωρημένη και που θεωρεί ότι δεν είναι νόμιμη ή αποδεκτή, προκειμένου ο ίδιος να προβεί στις νόμιμες ενέργειες διαφύλαξής των δικαιωμάτων του.
Ο Οφειλέτης, υποχρεούται εντός ευλόγου διαστήματος με συγκεκριμένο αυστηρά ορισμένο τρόπο (αοριστίες δεν γίνονται δεκτές) και με συγκεκριμένες διαδικασίες απόρριψης, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την καταχώρηση, να φέρει αιτιολογημένη ένσταση και ν' ορίσει την μη αποδοχή του και στη συνέχεια να προβεί στις νόμιμες ενέργειες μέσω της δικαστικής οδού.
Στην προκειμένη περίπτωση, ο Οφειλέτης-Αμερικάνικο Δημόσιο, ενημερώθηκε για την ανάρτηση - καταχώρηση στις 6 Ιουλίου 2004 της υπ' αριθμόν SLW03151967 - INWSBA001 τιμολογηθείσης αυτής οφειλής ύψους $ 2,876,526,500,000.00 δολαρίων Αμερικής.
Το Άρθρο δε περί «Λανθασμένων - Ψευδών Αντιποίνων Βαρών», «FALSE RETALIATORY LIENS, 18 U.S.C. § 1521», αναφέρεται συγκεκριμένα :
« Όποιος αρχειοθετήσει, επιχειρήσει να καταθέσει, ή να συνωμοτήσει για να καταθέσει, σε οποιοδήποτε δημόσιο αρχείο ή σε οποιαδήποτε ιδιωτική εγγραφή και δημοσιοποιηθεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο, οποιαδήποτε ψευδής χρέωση, επίσχεση, ή προωθήσει ή επιβάλει ψευδές εμπράγματο βάρος κατά της προσωπικής περιουσίας ενός ατόμου, για λογαριασμό εκπλήρωσης των υπερεσιακών καθηκόντων από το εν λόγω άτομο, γνωρίζοντας ή έχοντας λόγους να γνωρίζει ότι αυτή η δέσμευση ή η επιβάρυνση είναι ψευδής, ή περιέχει ουσιωδώς ψευδή, φανταστικά, ή δόλια δήλωση ή παράσταση, διώκεται ποινικά ».
Πέραν των πιο πάνω, οι ειδικοί νόμοι «Fair Credit Reporting Act (FCRA)», «Fair Debt Collection Practices Act (FDCPA)», και «UCC-1 -Act 9» μπορούν να αποτρέψουν τον Πιστωτή από τη διεκδίκηση, εάν και εφόσον η χρέωση που εκχωρεί αποδειχθεί ως μη αναγνωρισμένη/ ψευδής/ δόλια ή και καταχρηστική.
Πέραν του Ποινικού Κώδικα της Αμερικής, το Κογκρέσο στις 2 Μαρτίου 1863, θεσμοθέτησε εξειδικευμένες Ομοσπονδιακές και Κρατικές Κανονιστικές Πράξεις, για ότι αφορά τις ψευδείς αξιώσεις των Πολιτών κατά της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης, ούτως ώστε να διευκολυνθεί η ανάκτηση έναντι διεκδικήσεων των πολιτών, που δολίως χρεώνουν την κυβέρνηση, που θεωρείται ήδη ως σοβαρό, διαδεδομένο και επεκτεινόμενο Εθνικό πρόβλημα με την «ΠΡΑΞΗ ΨΕΥΔΩΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΩΝ - FALSE CLAIMS ACT - FCA »
Η νομοθεσία αυτή χρησιμεύει όχι μόνο για την αποζημίωση των θυμάτων απάτης, αλλά και για την τιμωρία και την αποτροπή της εκτέλεσης της απάτης κατά της Κυβέρνησης.
Σελίδα 43 από 136
TO US TREASURY ΕΙΧΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Ν’ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ ΑΥΤΗΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ IBOE ΤΙΤΛΩΝ σε περίπτωση που η χρέωση- τιμολόγηση και τιτλοποίηση του χρέους, δεν ήτο από το Κράτος αναγνωρισμένη/ εγκεκριμένη/ αποδεχτή και θεωρείτο ως ψευδής, δόλια, καταχρηστική ή/ και ανακριβής, είχε τη δύναμη και την ισχύ, καθώς και όφειλε να καταθέσει νόμιμα συγκεκριμένη φόρμα «διορθωτικής δήλωσης» ή/και - απόρριψης και να καταχωρήσει την «Αίτηση Αθέτησης κατά την εκτέλεση Ασφαλούς Ενδιαφέροντος», ή/ και θα μπορούσε να καταθέσει ένδικο μέσο, επιζητώντας ακυρωτική Δικαστική απόφαση ή/ και να επιβάλει κυρώσεις στον Εκδότη, υποχρεώνοντας σε απομάκρυνση του εγγράφου από την οθόνη του UCC.
Στην προκειμένη περίπτωση, το Αμερικανικό Δημόσιο, όπως αποδεικνύεται εκ του γεγονότος ότι τα Χρεόγραφα είναι αναρτημένα στο UCC από το 2004 μέχρι σήμερα, αποτελούν «ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ» ισάξια απόφασης ισχύος Δικαστηρίου κατά του οφειλέτη «US Treasury» και η οποία ουδέποτε έχει εφεσιβληθεί, έχει περάσει άπρακτη η περίοδος των τριών (3) ετών που από το νόμο μπορεί να εφεσιβληθεί, καθιστάμενη αυτή η πράξη από το 2008 ως ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ, ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΗ και η εκχωρημένη τιμολόγηση αποτελεί σήμερα «ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ» πληρωτέα και με τόκο. Το Αμερικάνικο Δημόσιο, βάσει της δεσμευτικής του σύμβασης δια την οποία το τιμολόγιο είναι αναρτημένο στο UCC από τον 2004 μέχρι σήμερα, κατά την πλήρη και ρητή του συγκατάθεση, αναμφίβολα και αδιαμφισβήτητα ρητώς συμφώνησε να καταβάλει αυτό το καταχωρημένο χρέος και τους τόκους ή/ και νόμιμα και οικειοθελώς να εκχωρήσει ισοδύναμα ομόλογα, περιουσιακά στοιχεία, κινητά ή / και ακίνητα περιουσιακά στοιχεία ιδιοκτησίας, με «Πράγματα σε λειτουργία» και «Πράγματα σε κατοχή», προϊόντα του Αμερικανικού Υπουργείου Οικονομικών ή / και των συνδεδεμένων εταιρειών αυτού, με τα οποία εγγυήθηκαν την αποπληρωμή του οφειλομένου ποσού (κεφαλαίου) και των τόκων, των οποίων η είσπραξη και ο τρόπος και ο χρόνος τέλεσης αυτών, είναι στην διακριτική ευχέρεια του Πιστωτή, δια του νομίμου πληρεξουσίου διαχειριστή και μόνου αποφασίζοντος και μόνου υπογράφοντος Αρτέμη Σώρρα.
...//...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου